iPad accu en lader

Alles over accessoires voor je iPad.
Hoezen, tassen, laders, speakers, kabels, enz.
Plaats reactie
rodenberg
Berichten: 3
Lid geworden op: 16-08-2010 17:31

iPad accu en lader

Bericht door rodenberg » 16-08-2010 17:44

Beste iedereen

Straks ga ik naar de VS en wil daar een iPad kopen. Kunnen jullie mij iets vertellen over de batterij? Hoe lang duurt de accu? Als het zoals met laptops is, zou ik zeggen dat de batterij te kort duurt. Ik besteed veel tijd in mijn auto, dus zat ik te denken aan een autolader te kopen, maar ik ben niet zeker of deze de beste oplossing is. Kan de autolader de batterij beschadigen of is het veilig te gebruiken? Elke suggestie is zeer welkom.

Hartelijk dank bij voorbaat. :)

iJohn
Site Admin
Berichten: 82
Lid geworden op: 07-08-2010 14:18

Bericht door iJohn » 16-08-2010 19:08

Hoi, zo uit mijn hoofd gaat de accu van de ipad zeker 10 uur mee. Als je een(auto)lader hebt kan dat in principe niet fout gaan. Zo'n lader geeft gewoon een continue spanning af en het laadproces wordt geregeld door de ipad zelf. Maar als je veel in de auto reist lijkt me zo'n autolader zeker geen overbodige luxe. Beter mee verlegen dan om verlegen.

rodenberg
Berichten: 3
Lid geworden op: 16-08-2010 17:31

Bericht door rodenberg » 17-08-2010 19:53

Bedankt, iJohn :)

Dan ga ik deze kopen. Hopelijk schrijf ik straks over mijn ervaring met de autolader.

Tot schrijven!

akankshi
Berichten: 17
Lid geworden op: 04-10-2011 16:32

Cheap Sms facility all over world

Bericht door akankshi » 12-10-2011 19:39

It enables the company to improve the services they provide and increase support to the users by providing fast, efficient and on time services. All the information that is provided by the user is analyzed properly so that if support for the business is required is supported by sms4pc service owners.

sms from computer
sms notification

Plaats reactie