nummer 3

Nieuw op dit forum? Stel jezelf voor, zodat anderen een idee hebben wie je bent, wat je interesses zijn en hoeveel ervaring je hebt met de iPad
Plaats reactie
Peter
Berichten: 14
Lid geworden op: 12-08-2010 08:05

nummer 3

Bericht door Peter » 12-08-2010 09:39

Ik zal mij ook even voorstellen, mijn naam is Peter en ik ben een echte Apple Fan en heb bijna alles van Apple (uitgezonderd de Apple TV), als ik terug denk aan mijn windows tijdperk vanaf 1985 tot 2008 wat een ellende.
Nu met de mac's totaal geen problemen meer, ik was helaas met de introductie van de Ipad op 23 Juli niet in Nederland, en toen ik terug was waren ze overal uitverkocht.
Daarop ben ik met mijn 2 buurmannen naar de Firma Gravis in Osnabruck gereden, ( Gravis is een landelijke Keten die Apple verkopen) en toen hebben we er daar 3 gekocht, want in Duitsland ziojn ze bijna overal voldoende leverbaar, ondertussen zit ik nu mijn zwagers gek te maken om ook een Ipad te kopen.
Imac, Macbook Pro, Ipad 64 Gb 3G, Iphone 3GS

iJohn
Site Admin
Berichten: 82
Lid geworden op: 07-08-2010 14:18

Welkom

Bericht door iJohn » 12-08-2010 09:58

Hoi Peter. Welkom. Je hebt mijn mail dus ontvangen :-)
Hoop je vaak te mogen begroeten op dit forum met vragen en eventuele oplossingen voor anderen.
Heb je nog familie/vrienden met een iPad? Stel ze dan op de hoogte van dit forum.

Plaats reactie