even voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel jezelf voor, zodat anderen een idee hebben wie je bent, wat je interesses zijn en hoeveel ervaring je hebt met de iPad
Plaats reactie
Guusje1
Berichten: 19
Lid geworden op: 08-08-2010 15:39

even voorstellen

Bericht door Guusje1 » 09-08-2010 10:42

Hallo,
Ik zie dat ik de 1e ben na de moderator om zich voor te stellen. Ik hoop dat er nog velen gaan volgen!
Ik ben sinds 5 dagen in het bezit van een iPad 64GB + 3G. Ik heb al een aantal zaken zitten uitvogelen en apps er op gezet. Ik wil hem graag gaan gebruiken i.p.v. mijn laptop, omdat de iPad veel gebruiksvriendelijker en handzamer is. Ik bezit ook een e-reader van Boox en ga toch ook proberen via de iPad mijn boeken te lezen, zodat ik een apparaat heb waarmee ik alles kan doen. De interface van iBook is geweldig t.o.v. de inkreader die ik heb. Hoewel ik daar met veel plezier in/op lees.
Ik ben edelsmid en wil ook graag bij verkoopgesprekken gebruik gaan maken van de tekenapp. Heb gisteren skechbook pro gedwonload en ga daar nu eerst eens mee aan de slag.
Ik hoop in de nabije toekomst meedere forumleden te ontmoeten hier en zo allerlei gadgets, problemen en kennis uit te wisselen met elkaar!
Césarine

iJohn
Site Admin
Berichten: 82
Lid geworden op: 07-08-2010 14:18

Welkom

Bericht door iJohn » 09-08-2010 10:48

Hoi, welkom op dit Forum! Je bent er idd snel bij. Ben erg benieuwd hoe de tekenapp je gaat bevallen en hoe je die kunt inpassen in je werk als edelsmid.
Hoop idd dat het forum zich snel gaat uitbreiden. Misschien kun je kennissen/vrienden/familie met een iPad op de hoogte stellen van dit nieuwe forum?

Hoop je nog vaak te mogen begroeten op dit forum. En vooral veel vragen op het forum! :-)

Guusje1
Berichten: 19
Lid geworden op: 08-08-2010 15:39

Bericht door Guusje1 » 09-08-2010 11:14

Ik heb gisteren op een verjaardag wel reclamé gemaakt, maar merk dat mensen het ook nog wel duur vinden.
Maar mijn vader van 84 was overtuigd en vond het een superapparaat. Dus ik ben benieuwd hoe zich alles gaat ontwikkelen.
Merk dat ik zelf nog erg zoekend ben. Tot nu toe nog geen macapparaat gehad, ook vanwege de prijs en dat er overal pc's staan. Maar ik ben overtuigd. Ga nu eerst het tekeprograma uit zoeken. Laat het je weten.
Cesarine

Peter
Berichten: 14
Lid geworden op: 12-08-2010 08:05

Wat een toevaligheid

Bericht door Peter » 12-08-2010 09:55

Kom ik nieuw op een forum staat er een medeforumlid met de naam Guusje1 , Je moet het niet vervelend vinden maar onze hond (een Beagle) heet ook Guusje met als aanvulling 1, dit omdat er in de straat nu nog een nieuwe hond is bijgekomen die ook Guusje heet. dus heeft onze Beagle nu als aanvulling 1 gekregen.
Wij hebben de hond genoemd naar Guusje Nederveen U waarschijnlijk wel bekend van de TV die toen in dezefde week is overleden.
Imac, Macbook Pro, Ipad 64 Gb 3G, Iphone 3GS

Guusje1
Berichten: 19
Lid geworden op: 08-08-2010 15:39

Bericht door Guusje1 » 12-08-2010 10:50

Ha Peter, idd onze hond heet Guusje en om dezelfde reden als bij jou, is daar de toevoeging 1 bijgezet. Leuk toeval. :P

Plaats reactie