boekafbeeldingen weg na installatie cloud

Tips door- en voor iPad gebruikers
Plaats reactie
De-Duuc
Berichten: 2
Lid geworden op: 28-10-2011 20:16

boekafbeeldingen weg na installatie cloud

Bericht door De-Duuc » 28-10-2011 20:21

hallo allen,

had een bibliotheek met echte afbeeldingen van alle boeken erop.
na installatie van de nieuwe versie zie je alleen grijze boeken met een titel, alle afbeeldingen zijn weg.

weet iemand hoe je die weer terugkrijgt??

alvast bedankt,

Marino

madela17
Berichten: 3
Lid geworden op: 20-03-2011 16:14

nalezen

Bericht door madela17 » 31-10-2011 14:39

Hallo De-Duuc,
helaas heb ik daar ook last van na het installeren van OS5. Een groot gedeelte van de kaft met plaatje is weg. Terwijl het in iTunes nog wel mèt plaatje staat. Ik vind dat hele OS5 trouwens niets, want heb je al gezien dat Safari nu met tabbladen werkt? Ik vond die negen vierkantjes veel makkelijker. Ik hoop dat nog meer mensen klagen, misschien doen ze er dan iets aan.

fluisteraar
Berichten: 5
Lid geworden op: 17-10-2011 17:33

Re: nalezen

Bericht door fluisteraar » 14-11-2011 19:07

madela17 schreef:Hallo De-Duuc,
helaas heb ik daar ook last van na het installeren van OS5. Een groot gedeelte van de kaft met plaatje is weg. Terwijl het in iTunes nog wel mèt plaatje staat. Ik vind dat hele OS5 trouwens niets, want heb je al gezien dat Safari nu met tabbladen werkt? Ik vond die negen vierkantjes veel makkelijker. Ik hoop dat nog meer mensen klagen, misschien doen ze er dan iets aan.
hallo De-Duuc,
nadat ik IOS5 geinstalleerd heb moest ik wel alles wat ik gekocht had weer allemaal opnieuw erop zetten. heb jij niet een nieuw bericht op je scherm gehad om de bibliotheek weer opnieuw er in moet zetten. als je dit niet heb gekregen is het misschien handig om eerst de bibliotheek te verwijderen en hem daarna weer opnieuw te installeren. de boeken die je aangeschaft heb die kan je erdan weer gewoon inzetten via je aankopen. ik hoop dat je hier iets aan heb, ik zou het anders ook niet weten. maar als ik jou was zou je het gewoon moeten proberen. succes ermee

madela17
Berichten: 3
Lid geworden op: 20-03-2011 16:14

IBooks

Bericht door madela17 » 08-12-2011 19:27

Gisteren een nieuwe update van iBooks geïnstalleerd en ik heb alle kaften van mijn boeken weer terug! Ook kan je nu in nightvision kijken, dus met zwarte achtergrond en witte letters. De lettertypes kan je aanpassen en je kan 'm instellen op fulltime screen. Prima update, ik ben er blij mee!

De-Duuc
Berichten: 2
Lid geworden op: 28-10-2011 20:16

Re: IBooks

Bericht door De-Duuc » 17-12-2011 19:17

madela17 schreef:Gisteren een nieuwe update van iBooks geïnstalleerd en ik heb alle kaften van mijn boeken weer terug! Ook kan je nu in nightvision kijken, dus met zwarte achtergrond en witte letters. De lettertypes kan je aanpassen en je kan 'm instellen op fulltime screen. Prima update, ik ben er blij mee!
heb ook alles weer terug na een update

Plaats reactie