Nieuwste Ipad update van 3.2.1 naar 3.2.2

Tips door- en voor iPad gebruikers
Plaats reactie
Peter
Berichten: 14
Lid geworden op: 12-08-2010 08:05

Nieuwste Ipad update van 3.2.1 naar 3.2.2

Bericht door Peter » 15-08-2010 11:55

Ik kreeg gisteren toen ik mijn Ipad aan mijn Imac koppelde de melding dat er een beveiligings update is ( vanwege iets met PDF bestanden) en of ik die wilde installeren.
Zoals gewoonlijk zeg ik daar ja op en toen begon de ellende, de update begon en bleef halverwege bij het "appeltje" staan, heb uren gewacht zonder resultaat hij ging niet verder en alles zat vast, toen ten einde raad de boel maar afgesloten en wilde ik de ipad via Itunes herstellen naar de fabrieks instellingen, mooi niet dus dat ging ook niet.

Ik ben uren bezig geweest met zoeken op het internet of er meer mensen dit probleem hadden , en inderdaad ik was niet de enigste.
Wat nu, echter vanmorgen kreeg ik opeens een ingeving en dacht laat ik mijn oude windows laptop die ik al zeker 1 jaar niet had gebruikt eens van zolder halen en heb daar itunes opgezet, en zie daar het herstel liep in 1 keer goed.
Ik baal hiervan omdat ik tegen iedereen zeg koop een Apple Imac of Macbook daar heb je nooit problemen mee, dat moet ik nu terug nemen.
Maar goed de Ipad staat nu gelukkig weer te synchroniseren en ik kan hem hoop ik zo weer gebruiken gelukkig maar want ik ga morgen op vakantie en zag al het geklooi met terug brengen/ cq opsturen naar Apple.
Imac, Macbook Pro, Ipad 64 Gb 3G, Iphone 3GS

command-z
Berichten: 25
Lid geworden op: 13-08-2010 20:28

Bericht door command-z » 15-08-2010 12:35

Is de update gelukt dan? En werkt hij nou weer met je mac?

Ik zeg ook tegen iedereen: koop een mac, maar als het zo zit… :oops:
iMac 24" — eindelijk een iPad
www.belgiumdigital.com | www.webcreatures.be

Peter
Berichten: 14
Lid geworden op: 12-08-2010 08:05

Bericht door Peter » 15-08-2010 12:43

het is gelukt, ik start de Ipad net voor de eerste keer na het herstel weer op toen ik de aankondiging van je vraag kwam.
gelukkig alles werkt weer, maar ik ga nu wel wat voorzichtiger worden met updates en wacht in het vervolg gewoon een paar weken
Imac, Macbook Pro, Ipad 64 Gb 3G, Iphone 3GS

command-z
Berichten: 25
Lid geworden op: 13-08-2010 20:28

Bericht door command-z » 15-08-2010 15:05

dat doe ik meestal ook voor updates op de mac: ik kijk eerst na of er geen problemen gemeld worden (zoals bv. met 10.5.6/7 bij sommigen het geval is geweest…)
iMac 24" — eindelijk een iPad
www.belgiumdigital.com | www.webcreatures.be

Plaats reactie