Vraag over de lijst met gedownde games

Alles over games voor op je iPad
Plaats reactie
Parafix
Berichten: 3
Lid geworden op: 24-08-2012 21:42

Vraag over de lijst met gedownde games

Bericht door Parafix » 24-08-2012 21:59

Wie kan mij helpen met volgende vraag aub?
Mijn kleinzoon heeft een ipad3. Hij heeft een aantal games gekocht via itunes en nu krijg ik van de bank een papier waarop vermeld staan 3 datums met een bedrag van itunes ter waarde van 55,05€ in totaal.
Ik dacht dat dit alles was maar nu blijkt dat hij er nog gedownd heeft zonder dat ik het wist. Weer 4 datums ter waarde van 71€.
Nu mijn vraag: hoe kan ik zien op zijn ipad welke games hij heeft gedownd op welke datum en de prijs van welk spel. Bestaat er zoiets als een lijst met gedownloade games met alle bijhorende info? Waar kan ik dit vinden op zijn ipad?

alvast bedankt voor de hulp!

groetjes Parafix

fredman
Berichten: 54
Lid geworden op: 12-07-2012 11:30

Bericht door fredman » 25-08-2012 15:46

In de appstore kan je zien welke hij heeft gekocht en wanneer. ook op de ipad zelf moet je het wel kunnen vinden door in app store te kijken bij mijn aankopen. Aan het bedrag moet hij wel heel fors hebben ingekocht of er is iemand met je account aan de haal gegaan.

Parafix
Berichten: 3
Lid geworden op: 24-08-2012 21:42

Bericht door Parafix » 26-08-2012 14:44

bedankt fredman voor je reactie, maar als ik naar zijn aankopen op zijn ipad ga zien, krijg ik alleen de gedownde games en de datum te zien( 426 games).
Dat is voor mij niet voldoende vermits ik wil weten welk bedrag ieder spel heeft gekost, zodat ik kan zien op mijn bankuitreksels welke reeds zijn afgetrokken van de rekening en eventueel ik nog moet of kan verwachten op mijn rekening.
Ik hoop dat je me daarmee verder kan helpen aub?


groetjes Parafix

fredman
Berichten: 54
Lid geworden op: 12-07-2012 11:30

Bericht door fredman » 27-08-2012 09:12

Gemiddeld betaal je in app store 0,79,- voor een spel.

Plaats reactie